2011. március 24., csütörtök

Pozitív

Sziasztok!

30 éves vagyok anyuka vagyok egy férjjel és egy gyerekkel,meg most úgy néz ki érkezik a következő.:)

Nem terveztünk most babát,de úgy voltunk vele,ha becsúszik,akkor mindenképpen megtartjuk.
Mióta szültem a ciklusomhoz atomórát lehetne igazítani,olyan pontos.
Most is 3 napott késett,de engem zavart az állandó mellfeszülés,mert igaz szokott lenni,de nem volt ez mindig jellemző. Aztán meg hol éreztem hol nem,hogy megjön,aztán semmi.
Tegnap aztán vettem a Dm.ben egy terhességi tesztet,mert már nem bírtam tovább.
Ma 5:30kor már fent is voltam,és remegő lábakkal és kezekkel csináltam meg.
Az eredmény egyértelmű.érkezik az új családtag.
Párom és kisfiam is nagyon boldog,mert pont ma van a névnapjuk is,tehát ennél jobb ajándékot nem is kaphattak volna.




2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Sajnálom, hogy nálunk nem jön a kistesó, pedig milyen vicces lenne ismét ugyanazon a napon szülni. :)))

    VálaszTörlés