2011. augusztus 17., szerda

Ismét megkezdődnek a vizsgálatok

Volt egy pár szabad hetem,amikor is nyaraltam,pihentem,nem kellett sehova se mennem,élveztem. A babavárásban semmi kellemetlenséget nem érzek,még a melegben sincs gond,bírom.
Pocak már egész szép méretet ölt,hízás az jelenleg 4 és fél kg,tehát pontosan 55 és fél kg vagyok,még mindig nem vagyok annyi,mint mikor első kisfiammal + lett a teszt.
Sokan mondják is sovány  vagyok,egyek,de ez nem úgy megy csak,hogy kettő helyett 2 pofára eszik az ember,hanem egészséges mértékben. Sosem voltam hízékony,tehát most is ez dominál,meg amúgy is a végén majd jobban indulnak meg a kg.-ok rám.
Ma délután megyek nődokihoz. Jó lenne lenne uh,mert már 6 hete nem voltam,és jó lenne tudni,hogy mekkora a baba már,de nem élem bele magam,mert lehet csak a 28-30.héten csinál,ez meg a 26.hét még csak nekem. Ezek után lesz majd a cukorterheléses vérvétel,amit nem nagyon várok.






















Ez 25.hetes pocikép,majd lesz friss is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése