2011. május 19., csütörtök

Rosszul lettem


















Képzeljétek rosszul lettem a Sparban!
Gabikát leadtam az oviban,gondoltam bevásárolok,és jövök haza. Reggelit ettem,fél l folyadékot is ittam,meg akkor is akartam venni. Álltam sorban,elkezdett sípolni a fülem,elkezdtem szédülni,majd remegni,egy nő fogott meg,majdnem elájultam. Rögtön kaptam széket,vizet,nagyon rendesek voltak tényleg. Mentőt dokit,akartak hívni,de mondtam nem szükséges,biztos a meleg és a terhesség váltotta ki,de elég kellemetlen volt.
Ott ültem 20 percet mire el tudtam indulni hazafele a HÉV.hez. De még milyen jó,hogy ott lettem rosszul,mert,ha nem megyek be,akkor a Hév fele lettem volna és lehet leestem volna a lépcsőn.

1 megjegyzés:

  1. Én is jártam így néhányszor mindkét terhességem alatt. Valószínűleg az alacsony vérnyomás okozza. Remélhetőleg idővel ez is elmúlik! :)

    VálaszTörlés