2011. június 22., szerda

Nődoki és védönő június 15

Eltelt 1 hónap és esedékes lett a következő védőnős látogatás.
Elvittem a leleteimet,mindent megbeszéltünk. Vérnyomásom most is elég alacsony volt.
Hízni 1 hónap alatt semmit nem híztam. Mondta is,hogy egyek egyek,nőjjön az a baba.
Össz. eddig kb. ha 2kgot hízhattam,nem sokat. Kisfiamnál is ennyi volt a hízásom ennyi idősen.

E nap délután mentem az esedékes nőgyógyászati vizsgálatra.
Már nagyon vártam,hisz reméltem,ha úgy fekszik majd a baba,akkor megtudom,hogy kisfiú vagy kislány.
De most sajnos a doki nem csinált uh.-t,csak kézzel megvizsgálta a méhszájat.
Majd júl.4.-én lesz legközelebb uh,mikor már az AFP-s eredménnyel megyek  hozzá.
Ennek függvényében hogy nem láttam a babát,elhatároztam,hogy előbb kell elmennünk 4Dre,mert már nagyon kíváncsi vagyok rá.
Be is jelentkeztem június 21.-re délután 17 órára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése