2011. június 2., csütörtök

Wassermannos vérvétel

Megint elérkeztünk egy következő vérvételhez,ami nem is zajlott le vmi egyszerűen.
A dokim megírta a beutalót,de mivel nem az István kórházban vetettem le,hanem itt nálunk,így újat kellett kérnem a házi dokimtól,mert ezen nem volt a kód rajta.
Másnap már sikeresen le tudták venni a vért.
Az eredményre 1 hetet kellett várnom,tegnap el is készült.
Hát de akkor mikor megláttam az eredményeket nem kicsit megijedtem,hiszen a vérsüllyedésem 39es volt rajta,de az 15ig normális. Persze az ember utána olvas,és beképzel minden rosszat.
Na ezek után gyorsan megkerestem a leletemet Gabikával. Azon 28as volt,ott is magasabb.
Olvasgattam és sok helyen írták,hogy a kismamáknak ez az érték eleve magasabb.
De én nem voltam nyugodt semmit,így ma elmentem a háziorvosomhoz,aki szintén megnyugtatott,hogy minden ok,ne izguljak. Vmint a többi eredményem,amire a folsavat szedtem sokat javult,így nem vagyok vérszegényt,de azt továbbra is szednem kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése