2011. július 24., vasárnap

Ez+az

Most igazán semmiről nem tudok írni,mert jelen helyzetben nincs vizsgálat,majd csak augusztus közepén lesz nődoki,utána meg az első cukros vérvétel,mert majd a 26.hét után a 36.héten is lesz.
Az én dokim ezt 2x nézi meg a biztonság kedvéért.
Nem is a löttytől tartok,hanem attól,hogy 2 órán keresztül nem ehetek semmit,csak vizet lehet inni,és én eleve alacsony vérnyomással rendelkezem,amit meg is érzek most. Tehát mikor kávé nélkül mentem el itthonról nem egyszer rosszul lettem,emiatt tartok,így,ha tudom úgy alakítom,hogy apa is el tudjon velem jönni,mert nagyobbik fiamat mindenképpen vinnem kell,és ő nem tud mit tenni,ha rosszul leszek,de apa igen.
Hízni nem tudom híztam e,azóta se mértem meg magam,de a haskörfogatomat viszont igen,és 89,5vm,ami nem kicsit,nem is csoda,ha sokan azt hiszik,hogy a nyár végén meg lesz a baba.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése