2011. július 6., szerda

Genetikai ultrahang és egyebek

Nem írtam múlt héten,mert semmi nem történt,meg itthon se voltunk. Leszaladtunk kisfiammal 1 hétre anyukámhoz Balatonra,sajnos azonban az idő nem kedvezett nekünk,de majd nemsokára ismét megyünk,akkor talán már jobb idő lesz.

Szóval nagyon jól vagyok,Balázs egyre aktívabb,mozog reggel,este,a nap minden szakaszában a tudtomra adja,hogy ő ott van,és figyeljek rá is nagyon. Amikor megsimogatom a hasamat,mintha érezné,lenyugszik,nagyon édes. Nagyon várom már,hogy megszülessen apukájával és kisfiammal együtt. Kíváncsi hogy fog kinézki,kire hasonlít,lesz e haja.

Gabika hetente többször is megkérdezi,hogy mikor lesz Mikulás,ugyanis mondtunk neki,hogy előtte érkezik majd a kisöccsi meg. Nagyon aranyos,mondta,hogy ő majd nagyon fog rá vigyázni,és csak ő tolhatja a babakocsiban,mert az ő testvére lesz!:)

E héten hétfőn.,azaz 4.-én mentem el a nődokimhoz az esedékes genetikai ultrahangra. A vizsgálatot a magánrendelőjében végezte el most is.
Babával minden ok,sőt a méretei alapján 1 héttel nagyobbnak felel meg. Láttam most is a kukacát! 
Majd aug. közepén kell csak mennem,ha nem lesz panaszom. Addig most pihi.
2 hónap alatt híztam 1kgot,így most összesen 3kgnál tartok,azaz 54kg vagyok. 

BPD (fej szélessége a két halánték között): 47,8mm
AC (haskörfogat): 151mm
FL (combcsont hossza): 32,3mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése