2011. szeptember 23., péntek

Nődokinál jártam

Voltam dokinál. Gabika is egész jól bírta.
31-31hetes a baba a méretek alapján
.
Új méretek:
BPD: 80,4mm
AC: 267mm

És visszafordult a kis hamis,most megint a feje van fent. A 36.hétig kell befordulni,mert ha nem akkor lehet császár lesz a vége.
4 hét múlva kell mennem újra.
6,4es terhelt cukorra azt mondta,hogy ebből könnyen lesz terhességi diabétesz,tehát ha a 36.héten 7es vagy feletti lesz,akkor írtó szigorú diétára fog. Most is napi 5-6x kell ennem,kevesebb szénhidrátot.
5 hét alatt 80dkg jött fel,ami nagyon jó.
Tegnap délutántól fáj a fejem. Este már ordítani tudtam volna tőle. Még éjfélkor is fent voltam. Se kávé,se citromos limcsi,se a vizes ruha nem akart használni. Nagy nehezen aludtam csak el.Pirint és Rubophent lehet szedni,nekem ugye csak az utóbbi jöhet szóba. De a doki szerint lehet meg kellene nézetni a szememet,nem e az okozta.



4 megjegyzés:

  1. Szia,

    Időnként elnézek a blogodba, lévén viszonylag hasonló időre várjuk a 2. bébinket mindketten.
    Csak azért írok, hogy megnyugtassalak, nekem 7,5 lett a cukrom, és a dokim azt mondta, hogy 8-ig teljesen jó.
    Lányommal 7,9 volt, és akkor sem kellett semmit diétáznom.
    Szóval no para, csak enjoy :-)

    Lotti

    VálaszTörlés
  2. Akkor ez is dokifüggő amint látom. Csak remélem,hogy nem lesz 7es,mert akkor szigorú diétára fog.

    VálaszTörlés
  3. Nekem azt mondta a védőnő, hogy a terhelés előtti pár napban ne egyek nehéz ételeket, és a csokikat is mellőzzem. Háát, nem annyira tartottam be :-)
    Próbálj így taktikázni, hátha bejön...
    Nem lenne jó pont a végén szigorú diétázni!
    kitartás :)

    VálaszTörlés
  4. Nehéz ételeket eleve nem fogyasztok,édességet se annyira,de majd próba szerencse,hátha...

    VálaszTörlés