2011. október 6., csütörtök

32.héten

Most igazából semmi nem nagyon történt,nincs kötelező vizsgálat.
A kezemen lettek egyik napról a másikra piros foltok. Ez után a talpamon is megjelentek. Égett,fájt és viszketett. Semmi új dolgot nem ettem,ittam,és vegyszert se használtam,nem tudom mi váltotta vajon ki.
Mivel bőrgyógyászhoz rögtön nem tudtam elmenni,így a gyógyszertárba elmentem és megmutattam a kezemet,hogy hátha tudnak segíteni és adnak rá vmi jó kis krémet.
A patikus hölgy közölte,hogy egyértelműen allergia/ekcéma ez és 1 kenőcsöt tudott rá adni,ami gaz 2000Ft volt,de muszáj volt megvenni,ha nem akartam a kezem szétvakarni.






















ilyen volt a kezem























Ezt kaptam rá,ami nagyon jó,másnapra már szép volt a kezem!:)


És egy aktuális pocak:




2 megjegyzés:

  1. Hűű de jó, hogy olvaslak, bár hamarabb írtad volna, most jött meg nemrég a férj gyógyszertárból, na sebaj majd holnap. Szóval én már kb. 8 hónapja küzdök ezzel és a bőrgyógyász által adott 3 fajta krém szart sem ér, egyfolytában hólyagos a kezem, ami után kisebesedik és felhámlik, Gyönyörű. Szóval holnap szaladok is kipróbálom ezt a krémet.

    VálaszTörlés
  2. Szió! Szép nagy már a pocak!!! Nagyon csini kismami vagy! Puszi Nektek!:D

    VálaszTörlés