2011. április 8., péntek

Hihetetlen,hogy már lassan elkezdem a 7. hetet.
Jól vagyok,most már elmúlt a nagyon nagy étvágyam,annyit eszek,mint előtte.
Pár napja hasmenésem van,de nem tudom mitől,remélem ezt is csak a hormonok váltják ki.
Holnap veszek is vmi hasfogót majd,amit ekkor lehet is szedni.
Hasam szépen gömbölyödik,majd készítek is képet.
Nagyon izgatott vagyok már,alig várom az első ultrahangot a dokinál,ami már nincs messze,és talán akkor nyugszom meg teljesen,hogy minden rendben van vele.

5 megjegyzés:

  1. 7 hetesen már gömbölyödik? :))) Nem csak Te szeretnéd úgy látni? :) Drukkolok az ultrahanghoz!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gratula a babához mikorra várod???
    Én ma teszteltem 1 pozitívat dec 20 a kalkulátor szerint.

    VálaszTörlés
  3. De bizony majd meglátod,készítek fotót. Ugye van kis felfuvódás is,meg helyezkedik a méh,de a lapos hasamnak annyi.:) Van egy ismerősöm,akinek 9 hetesen már iszonyat nagy a hasa.

    VálaszTörlés
  4. Detty gratulálok neked!:)Én elvileg nov. 27re várom a babát,nemsokára megyek majd dokihoz,még nem voltam. Holnap kezdem a 7.hetet.

    VálaszTörlés
  5. mennek a drukkok a dokihoz, már én is várom hogy mehessek én is olyan 7-8 hét tájékán szeretnék menni.

    VálaszTörlés